sobota, 6 października 2012

Prolog ♥

"Drogi Pamiętniku! To już połowa lata. Właśnie wróciłam z Londynu z obozu językowego. Było cudownie!
Niby umiem angielski i nie mam z nim problemów ale w UK dowiedziałam się wiele przydatnych rzeczy o tym języku. Przyda mi się to, bo na następny rok jadę tam na studia.
Poznałam na tym obozie dużo ludzi, z którymi na pewno będę utrzymywać kontakt. Niektórzy są nawet z mojego miasta, więc kontakt z nimi będzie ułatwiony. Zapomniałam Cię na ten wyjazd zabrać, więc powinnam Ci o wszystkim opowiedzieć. O tym jak poznałam Zayn'a, który tam mieszkał, jak cudownie się bawiłam i jakie fajne były lekcje językowe.
Więc tak. Zayn jest mulatem, którego poznałam jak zwiedzałam z Olą Londyn. Jest w moim wieku. Znaliśmy się 3 tygodnie i wiedzieliśmy o sobie prawie wszystko. Spędzaliśmy ze sobą cały wolny czas, którego ja za dużo nie miałam. Niestety nie wymieniliśmy się Skype, Facebook'iem czy Twitterem tylko numerami, który miałam tymczasowo, bo potrzebowałam tam angielskiej karty. Gdybym używała tam mojej Polskiej karty, na 100% miałabym GIGANTYCZNY rachunek, i bym dostała szlaban albo coś, więc nie mam już kontaktu z nim. (So Sad).
Ludzie. Osoby które poznałam na tym obozie są niesamowite! Wszyscy sobie pomagaliśmy, wspieraliśmy się w trudnych chwilach... Byliśmy jak najlepsi przyjaciele którzy znają się przynajmniej połowę życia. Dużo osób które przechodziło obok nas się uśmiechało na widok 20-osobowej bandy polaków z solidnie zrytym beretem :).
Więc to tyle z mojego opowiadania o tym obozie.
Za trzy dni jadę na kolejny obóz. Tym razem odbędzie się on w Polsce. Na miejscu będziemy gdzieś o 22 więc znając życie od razu podzielą nas między pokoje. Pierwszego dnia na wyjeździe, będę świętować 17 urodziny. Już nie mogę się doczekać ! Mam nadzieję, że na tym obozie też poznam mase cudownych ludzi. Wiem, że jadę tam z Aśką i Amelią. Aśka, to dziewczyna z którą jeżdże na obozy w Polsce od 5 lat. Jesteśmy przyjaciółkami. Ciągle utrzymujemy ze sobą kontakt. Amelia... Lepiej by było gdybym jej nie opisywała. Ona też jeździ z nami na obóz od 4 lat. To wredna żmija, płytka snobka itp... Nie chce o niej nawet myśleć.
Dobra, ja muszę się zbierać. Na 13.30 byłam umówiona z Janką (ona woli jak się na nią mówi Jane czyli po ang.), a jest już 20 po 13. Mam nadzieję, że się nie spóźnię, bo ona chyba mnie zamorduje! Też czeka na opowiadanie wrażeń z obozu. Czyli znowu będę opowiadać o Zayn'ie i o ludziach. Do zobaczenia.
Twoja Liv. Xx"

----------------------------------------------------

PRZECZYTASZ - SKOMENTUJ (chce wiedzieć czy pisać dalej czy usunąć)

Więc mamy prolog ! ;3. Przepraszam, że taki krótki :(. Ciekawi mnie wasza reakcja...Przydałoby się może przywitać.
Hej. Jestem Miśka, i to mój pierwszy blog z opowiadaniem. Mam nadzieję, że dam sobie rade :D.

P.s. Mam dla was pytanie konkursowe. Jak myślicie... O kim z 1D będzie opowiadanie ? :) xx

Enjoy :3 x

8 komentarzy:

  1. SUPER PROLOG ;> Na pewno będę czytać ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuu... Dziękuje <3 nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy :) xx

      Usuń
  2. Miskaaa..! Genialneee<33
    Ja myślę że będzie z Zaynem, ale skoro został on tu wymieniony to może z kimś inny, ; ) Kurdeee wiesz co czeka na 1Rozdział. Mam nadzieje ze szybko go dodasz <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Le zgon bo Debby skomentowała *-*. Nawet nie wiesz jak ważna jest dla mnie twoja opinia <3 xx

      Usuń
    2. No proszę Cię.
      Jest genialne to skomentowałam ; D
      Nie ma się czym jarać jestem zwyczajną czytelniczką; )

      Usuń
    3. No nie jest najgorsze... Ale żeby odrazu genialne ? o_O
      I nie jesteś zwykłą czytelniczką. Bynajmniej nie dla mnie :D xx

      Usuń
  3. Pomysłowy prolog. <3
    Czekam na następne rozdziały. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne <3 Ciekawa jestem dalszych części :)
    Pisz szybko pierwszy rozdział ;)
    Zapraszam do mnie http://1doopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń