niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Awards ♥




Awwww, dostałam nominacje do Liebster Awards od: Liriwiki ^^
Normalnie jaram się :D . Nie spodziewałam się i wgl... xd

Zasad już pisać wam nie będę :)

Pytania od autorki bloga:  http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com/ (taka tam reklama)

1) Jak poznałaś One Direction.
Odp.: Chłopców poznałam przez moją przyjaciółkę <3 

2) Co skłoniło Cię do rozpoczęcia pracy na blogu?
Odp.: Hmm, tak właściwie to nie wiem. Zanim zaczęłam tego bloga pisałam imaginy i czytałam masę blogów. Myślę, że to mnie skłoniło do napisania opowiadania ;)

3) Jakie jest Twoje największe zainteresowanie?
Odp.: Taniec i muzyka :)

4) Który z 1D jest dla Cb tym ulubionym?
Odp.: Osobiście nie mam ulubionego członka z 1D. Kocham wszystkich tak samo <3

5) Twoje największe marzenie?
Odp.: Spotkanie One Direction i mieć pracę związaną z tańcem.

6) Jaka piosenka najbardziej pasuje do Ciebie ?
Odp.: Szczerze to nie wiem. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam c;

7) Za co kochasz One Direction?
Odp.: Ooo, tu mogłabym wymieniać, i wymieniać. Za ich charakter, za głosy, za to, że mimo wszystko zawsze są sobą <3

8) Twój ulubiony film i teledysk.
Odp.: Moim ulubionym filmem jest "Love Actually" i 3 cz. "Step Up", a teledyskiem "Live While We're Young" i "Little Things"

9) Kto z Twoich bliskich/ znajomych/ rodziny wie o Twoim blogu ? 
Odp.: Z rodziny nie wie nikt. Wiedzą tylko moje dwie przyjaciółki z reala i przyjaciółki z neta :)

10) Ideał chłopaka?
Odp.: Moim zdaniem, nie ma czegoś takiego jak ideał chłopaka. Musi mieć w sobie po prostu "to coś" :>

11) Gdybyś miała do wyboru: miłość, pieniądze lub sława to co byś wybrała i dlaczego ? ;3
Odp.: Wydaje mi się, że wybrałabym miłość. Moim zdaniem pieniądze i sława prawdziwego szczęścia dać nie mogą. :3

Dziękuję, a to blogi które nominuje :)


1)http://pechowe-szczescie-czy-szczesliwy-pech.blogspot.com/

Pytania: 

1) Kto lub co zainspirowało Cię do prowadzenia bloga?
2) Jakie jest twoje największe marzenie?
3) Ile osób (ludzie z reala) wie o twoim blogu?
4) Gdzie szukasz inspiracji gdy nie wiesz co napisać?
5) Do jakiego fandomu należysz ? (nie licząc Directioner)
6) Jak poznałaś One Direction?
7) Ile masz lat?
8) Opisz jednym słowem, jakie jest twoje życie?
9) Kto jest twoim ulubieńcem?
10) Masz jakieś gadżety z One Direction? (Płyty, plakaty, DVD się nie liczą x)
11) Czytasz mojego bloga? Zapraszam xx

No... To chyba tyle :) (Przepraszam za błędy)
Lot of Love <3 

Notka pojawi się gdzieś w tym tygodniu (tak mi się wydaje). Przepraszam, ale aktualnie nie mam weny i męczę się już z 4 rozdziałem 2 tygodnie :> x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz